• 1. mai-tog i Stavanger. En mann og et korps går foran banneret til "De grafiske fag". Den hvite fanen til høyre i bakgrunnen er fanen for Stavanger Grafiske Fagforening (Typografene i Stavanger). Bak banneret "De grafiske fag" skimtes fanen til Bokbindernes fagforening.
    Photo: Gard Paulsen Optikk Foto / Norsk grafisk museum
    Photo: Gard Paulsen Optikk Foto / Norsk grafisk museum

1. mai-tog i Stavanger. En mann og et korps går foran banneret til "De grafiske fag". Den hvite fanen til høyre i bakgrunnen er fanen for Stavanger Grafiske Fagforening (Typografen...

Created with Sketch. Add a comment or suggest edits