• Grønnsakskurs  på Rørvik . Foran fra venstre: Agno Horseng Ulsund og Gudrun Hasfjord Fornes. Midterste rekke fra venstre: Laura Pauline Vigdahl Bondø, Sussy Inderberg, Agnes Kirkeby-Garstad, Asrun Ramstad Haugvik, Margit Hunnestad Breivik, Kanny Kvernvik Nilsen, Valborg Olsvik, Marianne Bondø Gåsvær,  Bak fra venstre: lærer Harald Jackobsen, Solveig Hunnestad Storsul, Berta Hunnestad, Solveig Bergstrand Pettersen, Ragnvalla Horseng Lyngsnes og Synnøve Bondø Inderberg.
    Photo: Kystmuseet Norveg

Grønnsakskurs på Rørvik . Foran fra venstre: Agno Horseng Ulsund og Gudrun Hasfjord Fornes. Midterste rekke fra venstre: Laura Pauline Vigdahl Bondø, Sussy Inderberg, Agnes Kirkeb...