• Truleg nokre av skiparane av Indre Automobilselskap A/S i Kristiania (Oslo) på bilkjøp. I baksetet sit hotelleigar Per J. Ness og  gardbruker Erik K. Foss.
02.01.2023: Dette er en Minerva som opprinnelig tilhørte statsråd Chr. Mathiesen, Linderud. Bilen var da registrert på C-6. Bilen har chassis nr. 13149 og den har 26 hk.
Sannsynligvis innkjøpt i 1913 eller 1914.
A/s Indre Sogn Automobillag kjøpte bilen i 1919. Den fikk da reg. nr. C-3. (Opplysninger fra Trygve Krogsæter)
    Photo: Ukjent fotograf / Norsk vegmuseum

Skiparane av Indre Automobilselskap A/S i Kristiania (Oslo) på bilkjøp

1 comment

• Dette er en Minerva som opprinnelig tilhørte statsråd Chr. Mathiesen, Linderud. Bilen var da registrert på C-6. Bilen har chassis nr. 13149 og den har 26 hk. Sannsynligvis innkjøpt i 1913 eller 1914.

A/s Indre Sogn Automobillag kjøpte bilen i 1919. Den fikk da reg. nr. C-3.