• Dette bildet er teke oppi Prestberget like etter frigjeringa i 1945. Om lag 50 vagværar var med i motstandsrørsla MILORG. Dei var organiserte i lag med kvar sin lagførar. Her ser vi frå v. Toralf Haug, Anders Storrvik (lagførar), Sigurd Hjellum, Jakob Brekken og Johan Flatmo. Anders hadde kamera og film. Milorg-karane i Vågå hadde mange spennande og farlege oppdrag, blant anna mottak av flyslepp med våpen og ammunisjon. (Bildet er utlånt av Ivar A. Storvik)
Vågåkalenderen 1989, utgjevar: Vågå Kameraklubb
    Photo: Gudbrandsdalsmusea

Dette bildet er teke oppi Prestberget like etter frigjeringa i 1945. Om lag 50 vagværar var med i motstandsrørsla MILORG. Dei var organiserte i lag med kvar sin lagførar. Her ser v...