• Fjellgården Kårvatn ligger midt inne i rike og varierte naturområder og er en inngangsport mot sentrale Trollheimen. Naturen rundt Kårvatn byr på stor variasjon av naturtyper. Alt ifra høyfjell, til frodige og urskoglignende dalfører. Her står turopplevelsene og utfordringane i kø, uansett nivå. Bildet er fra avisa Tidens Krav sitt arkiv i tidsrommet 1970-1994. Nå i Nordmøre museums fotosamling.
    Photo: Nordmørsmusea

Fjellgården Kårvatn ligger midt inne i rike og varierte naturområder og er en inngangsport mot sentrale Trollheimen. Naturen rundt Kårvatn byr på stor variasjon av naturtyper. Alt ...