• Atelierportrett: mannskapet på "Alfa" på tur fra finnmarkfiske. Ca.1910.
    Photo: Midt-Troms Museum

Atelierportrett: mannskapet på "Alfa" på tur fra finnmarkfiske. Ca.1910.

3 comments

• foran til v.: Knut Enoksen, Ole (Iversen) Solbø,helt til høyre Nils Johan Nilsen. Bak nr 2 fra h: Bertrand (Iversen) Nordheim. Bak helt tilv.: Seberg Nilsen
  • Bak fra venstre: Seberg Nilsen, Valvåg, Jon Josefsen (sønn til "Kobbe-Josef"), Olav Johnsen, Lonkan, Anna Solheim, Bertran Nordheim, Julius Hansen (far til Solveig Dragøy). Foran fra venstre: Ole H Gullvang, Ole Solbø, Danielle Johnsen (søster til Olav Johnsen), Nils Johan Nilsen. Tidsperiode: Mellom 1912-14. Etter endt Finnmarksfiske.
  • Innholdt dessverre en feil vedr Knut Enoksen. Fullstendig sikret liste er nå lagt til