• Styret ved Kristiansund Handel og kontor anno 1983/84, hvor vi ser fra venstre bakre rekke: Gunnvor Nørbech, Kjell Melsæter, Sigurd Marsteen (nestleder) og Tone Sevaldsen. Foran fra venstre: Erling Hagen (leder) og Terje Johansen (leder for Handelsseksjonen). Randi Pedersen, Helge Kruse og Irene Engen var ikke tilstede da bildet ble tatt. Fotograf er ukjent, men trolig Engvig foto. Datering er omkring 1984-1985. Fra Nordmøre museums fotosamlinger.
    Photo: Nordmørsmusea

Styret ved Kristiansund Handel og kontor anno 1983/84, hvor vi ser fra venstre bakre rekke: Gunnvor Nørbech, Kjell Melsæter, Sigurd Marsteen (nestleder) og Tone Sevaldsen. Foran fr...