• Kristiansund Handel og kontor's styre per 1984-1985, hvor vi ser fra bakre rekke fra venstre: Kjell Melsæter, Sigurd Marsteen, Dag Enge, Britt Enge og Svanhild Johnsen. Fra venstre første rekke: Tone Sevaldsen (nestleder), Terje Johansen (seksjonsleder/handel), Erling Hagen (leder), Kirsten Hagland, Stein Kristiansen og Helge Kruse. Irene Engen var ikke tilstede da bildet ble tatt. Fotograf er ukjent, men trolig Engvig foto. Datering er omkring 1985-1986. Fra Nordmøre museums fotosamlinger.
    Photo: Nordmørsmusea

Kristiansund Handel og kontor's styre per 1984-1985, hvor vi ser fra bakre rekke fra venstre: Kjell Melsæter, Sigurd Marsteen, Dag Enge, Britt Enge og Svanhild Johnsen. Fra venstre...