• Fotografering 1850-1869 ut fra hår- og kjolemote. Gift kvinne, trolig fra perioden 1850-1869. Kjole i silketaft, med kniplingekrage og brosje. Hår med midtskill i kysehatt med bånd og kniplinger. (info:
Randi Elisabeth Hagen)  -

Portrett av en ukjent kvinne. Bildet kommer fra ida Knudtzons fotosamlinger. Fra Nordmøre museums fotosamlinger.
    Photo: Nordmørsmusea

Fotografering 1850-1869 ut fra hår- og kjolemote. Gift kvinne, trolig fra perioden 1850-1869. Kjole i silketaft, med kniplingekrage og brosje. Hår med midtskill i kysehatt med bånd...

• Fotografering 1850-1869 ut fra hår- og kjolemote.
  • Gift kvinne, trolig fra perioden 1850-1869. Kjole i silketaft, med kniplingekrage og brosje. Hår med midtskill i kysehatt med bånd og kniplinger.