• Innstudering, noteterping. øving med Mannsangforeningen "Varden".  Arnold Andresen. Adjunkt fra Smøla, skolesjef i Kristiansund kommune på 1960-tallet. Dirigent for mannssangforeningen Varden. Hyggepianist.  Han bodde i området "Borregård" = øvre Sveagata på Goma, altså i et svenskehus. Lærer på Gomalandet skole, etterhvert rektor der. Sanglærer for elever født i 1946, Har 3 barn: Arild (eldst, hadde utstilling i Kristiansund kunstforening i februar 2020) , Yngvar og Britt Andresen.
 Fra Nordmøre museums fotosamlinger.
    Photo: Nordmørsmusea

Innstudering, noteterping. øving med Mannsangforeningen "Varden". Arnold Andresen. Adjunkt fra Smøla, skolesjef i Kristiansund kommune på 1960-tallet. Dirigent for mannssangforeni...