• JO-BU bygget. Bedtiftslokale i Sagaveien (13?) ved Sagajordet Drøbak. Korsstingsbroderi i ubehandlet treramme, antatt eik.
Bildet han i vestibylen i Jo-Bu bygget
Bildet brodert av Jens Martinsen i 1967. Han arbeidet ved JO-BU fabrikken. Fabrikklokalet ble bygget 1952-53 holdt til i bygget fram til bedriften ble nedlagt ca 1990. Bygget ble da omregulert til leiligheter. Det ble "luksusleiligheter" med utsikt over Oslofjorden.

JO-BU var en gang Europas ledende motorsagfabrikk. Se ISBN978-82-91665-10-8 Utgiver Follo Museum.

JO-BU bygget. Broderi i ramme