• Postkort som viser kjærlighetsscene. Mann og kvinne er i ferd med å kysse hverandre. Kvinnen har hvit, bred hatt, hvit bluse og skjørt. Mannen har flat hatt, skjorte og lyse bukser. Begge holder en tennisracket i hånden, mannen holder den bak ryggen. I bakgrunnen er det trær og skoglandskap.

Bakside: Rødt frimerke, posthorn, 3 øre. Poststempel Dyrøhavn, 15.12.1909.
    Photo: Nordlandsmuseet

Bakside: Rødt frimerke, posthorn, 3 øre. Poststempel Dyrøhavn, 15.12.1909.
    Photo: Nordlandsmuseet

Postkort som viser kjærlighetsscene. Mann og kvinne er i ferd med å kysse hverandre. Kvinnen har hvit, bred hatt, hvit bluse og skjørt. Mannen har flat hatt, skjorte og lyse bukser...