• 17. mai-feiring fra "Storskolen" på Valøya skole. Første rekke fra venstre: Ester Storsul Skjærvær, Olaug Fjukstad Valø, Hulda Storsul Hellesø, Lilly Frelsøy Grunnan.
Andre rekke fra venstre: Marie Storsul Settenøy, Julie Breivik Hasfjord, Klara Buøy Ulsund, Hjørdis Binerø Frelsøy, lærer Marta Megard Vik, Helen Ulsund Kjønsøy.
Tredje rekke fra venstre: Solveig Hunnestad Storsul, Marie Valø, Birger Ramstad, Sverre Ulsund, Ola Holum, Reidar Nilsen , Alfred Lund, Kåre Valø, Haldor Valø.
    Photo: Kystmuseet Norveg

17. mai-feiring fra "Storskolen" på Valøya skole. Første rekke fra venstre: Ester Storsul Skjærvær, Olaug Fjukstad Valø, Hulda Storsul Hellesø, Lilly Frelsøy Grunnan. Andre rekke f...