• Styret ved Kristiansund Handel og Kontor 1990/91, hvor vi ser fra venstre i bakre rekke: Ingrid Larsen, Einar Mogstad, Anne Arntzen (leder), Svanhild Johnsen og Stein Kristiansen (kasserer/sekretær). Foran fra venstre: Aud Thomassen (nestleder), Gladys Hopshaug og Ruth Langhelle. Erling Hagen var ikke tilstede da bildet ble tatt. Fotograf er ukjent, men trolig Engvig foto. Datering er omkring 1991-1992. Fra Nordmøre museums fotosamlinger.
    Photo: Nordmørsmusea

Styret ved Kristiansund Handel og Kontor 1990/91, hvor vi ser fra venstre i bakre rekke: Ingrid Larsen, Einar Mogstad, Anne Arntzen (leder), Svanhild Johnsen og Stein Kristiansen (...